iTells personalstyrka har tillsammans under flera år utvecklat nya exceptionella telefonilösningar som förbättrar kundens kommunikation och tillgänglighet. Våra viktigaste medarbetare är självklart företagets telefonister som har olika specialistkompetenser. Vi servar idag våra kunder på fem språk; svenska, engelska, finska, danska och norska och ser med tillförsikt på en utökning inom fler europeiska språk under de närmaste åren.
Som telefonist på iTell krävs det mycket tålamod, noggrannhet och engagemang men även ett brinnande intresse för kundservice. iTells telefonister benämns oftare som Coordinator där rollen bygger på en nära relation mellan kundföretaget och deras medarbetare för att koordinera att varje ärende hanteras efter bästa förmåga– ett intressant men krävande arbete i ett utvecklande företag.
iTells telefonister representerar våra kunders varumärken dagligen, 365 dagar om året, dygnet runt vilket är en krävande uppgift! iTell arbetar med löpande medlyssning samt intern som extern utbildning efter behov, för att säkerställa en hög service nivå och kompetens.
Det är viktigt att medarbetarna trivs och känner arbetsglädje samt har intresse för de dagliga arbetsuppgifterna.